IZVRSTAN RED LETENJA! 5 PUNIH DANA ZA ISTRAŽIVANJE MADRIDA I OKOLICE!
RezervirajteDOPUŠTENA TEŽINA PREDANE PRTLJAGE: 23 kg
Napomena: zrakoplovna kompanija zadržava pravo promjene vremena leta!
VAŽNE INFORMACIJE:
Završno pismo dostavljamo Vam e-mailom najkasnije 48 sati prije putovanja – to je završni dokument u kojem se nalaze sve bitne informacije poput točnog vremena i mjesta polaska, kontakt i ime pratitelja putovanja, imena hotela i sl. Eventualne doplate za izlete i ulaznice plaćate na licu mjesta pratitelju putovanja u eurima ili lokalnoj valuti zemlje u koju se putuje, osim ako nije u programu putovanja navedeno plaćanje prije puta. Organizator nije odgovoran za povećanje cijena ulaznica i fakultativnih izleta navedenih u programu na dan formiranja programa. Agencija ima pravo promjene redoslijeda programa.
GRANIČNE, VIZNE I ZDRAVSTVENE FORMALNOSTI:
Za državljane Republike Hrvatske viza nije potrebna, ali je za putovanje potrebna važeća osobna iskaznica ili putovnica. Strani državljani dužni su se sami informirati o dokumentima potrebnim za ulazak u određenu zemlju u matičnom Ministarstvu vanjskih poslova ili veleposlanstvu zemlje u koju se putuje. Preporučujemo uplatu paketa putnog osiguranja.
OŠTEĆENJE PRTLJAGE NA AVIO POLASCIMA
Po preuzimanju prtljage s pokretne trake u zračnoj luci, putnik je dužan pregledati prtljagu te ukoliko uoči oštećenje, ODMAH prijaviti oštećenu prtljagu na šalteru zračne luke unutar tog prostora, a prije izlaska kroz carinu. Službenik zračne luke pregleda prtljagu te napravi službeni zapisnik o oštećenju. Primjerak službenog zapisnika predaje putniku te s tim službenim zapisnikom iz zračne luke te slikama prtljage šalje direktno na avio kompaniju koja potom ima zakonsku obvezu odgovoriti. Agencija nije u mogućnosti to učiniti u ime putnika (radi GDPR-a i zaštite privatnosti) te ukoliko dođe do obeštećenja, avio kompanija isplaćuje naknadu direktno na račun putnika. Naknadna prijava štete na prtljazi obično nije prihvaćena jer se oštećenje moglo dogoditi u bilo kojem trenutku od zračne luke do prebivališta putnika.
Ukoliko ste uplatili policu osiguranja za prtljagu, imate pravo na obeštećenje od osiguravajuće kuće, no morate im predati dokument da ste u zračnoj luci prijavili štetu.
Ako se na putovanje ne prijavi dovoljan broj putnika najkasnije 5 dana prije početka paket aranžmana putnička agencija dužna je obavijestiti putnika o otkazu putovanja.