Vrijednost više: Hotel u centru grada! Smještaj u hotelu Wakeup Borgergade kojeg je dizajnirao poznati danski arhitekt Kim Utzon!
Odaberite termin polaska i odaberite broj putnika na kartici za rezervaciju putovanja.
Doplate i popusti:
Eventualne doplate/fakultativni izleti:
- Izlet u Malmo u pratnji vodiča: 45 €
- Vožnja kanalima (cca. 1h): 25 €
- promjena imena putnika na već izdanim grupnim kartama za letove zrakoplovne kompanije naplaćuje se sukladno uvjetima aviokompanije – EUROPSKI LETOVI - 70 €
Popusti i doplate:
- doplata za jednokrevetnu sobu – 150 €
Informacije:
INFORMACIJE O LETU:
OU 480 11DEC ZAGCPH 0845 1040
OU 481 14DEC CPHZAG 1120 1310
PRIJEVOZNIK: Croatia Airlines
Dozvoljena težina prtljage 23kg (uključena u cijenu) + 1 komad do 8kg ručne prtljage.
VAŽNE INFORMACIJE:
Završno pismo dostavljamo vam e-mailom najkasnije 48 sati prije putovanja – to je završni dokument u kojem se nalaze sve bitne informacije poput točnog vremena i mjesta polaska, kontakt i ime pratitelja putovanja, imena hotela i sl.) Eventualne doplate za izlete i ulaznice plaćate na licu mjesta pratitelju putovanja u eurima ili lokalnoj valuti zemlje u koju se putuje, osim ako nije u programu putovanja navedeno plaćanje prije puta.
Organizator nije odgovoran za povećanje cijena ulaznica, fakultativnih izleta navedenih u programu na dan formiranja programa.
Agencija ima pravo promjene redoslijeda programa.
GRANIČNE, VIZNE I ZDRAVSTVENE FORMALNOSTI:
Za državljane RH viza nije potrebna. Za ulazak u zemlju potrebna je važeća putovnica ili osobna iskaznica.
OŠTEĆENJE PRTLJAGE NA AVIO POLASCIMA
Po preuzimanju prtljage s pokretne trake u zračnoj luci, putnik je dužan pregledati prtljagu te ukoliko uoči oštećenje, ODMAH prijaviti oštećenu prtljagu na šalteru zračne luke unutar tog prostora, a prije izlaska kroz carinu. Službenik zračne luke pregleda prtljagu te napravi službeni zapisnik o oštećenju. Primjerak službenog zapisnika predaje putniku te s tim službenim zapisnikom iz zračne luke te slikama prtljage šalje direktno na avio kompaniju koja potom ima zakonsku obvezu odgovoriti. Agencija ne može to napraviti za putnika (radi GDPR-ai zaštite privatnosti) te ukoliko dođe do obeštećenja, avio kompanija isplaćuje naknadu direktno na račun putnika. Naknadna prijava štete na prtljazi obično ne prolazi jer se oštećenje moglo dogoditi u bilo kojem trenutku od zračne luke do prebivališta putnika.
Ukoliko ste uplatili policu osiguranja za prtljagu, imate pravo na obeštećenje od osiguravajuće kuće, no morate im predati dokument da ste u zračnoj luci prijavili štetu.
UPLATE I REZERVACIJE:
Prilikom prijave za putovanje potrebno je uplatiti minimum 40% ukupnog iznosa, a ostatak najkasnije do 45 dana prije početka putovanja. Prijava za putovanje vrijedi isključivo uz uplatu predujma. Preporučamo uplatu paketa osiguranje od posljedica nesretnog slučaja i bolesti na putovanju. Po uplati predujma primit ćete račun koji je ujedno i ugovor o putovanju. U slučaju uplate na račun ljubazno molimo da nam OBAVEZNO pošaljete kopiju uplate ili ukoliko Vam je to nezgodno, barem da nas o uplati obavijestite mailom kako bismo je evidentirali te Vam poslali Ugovor za putovanje i račun. Dok ne dobijete Ugovor za putovanje, Vaša rezervacija nije potvrđena! Potom 48 sati prije putovanja završno pismo. Ako se na putovanje ne prijavi dovoljan broj putnika najkasnije 5 dana prije početka paket aranžmana putnička agencija dužna je obavijestiti putnika o otkazu putovanja.
Broj putnika:
Minimalni broj: 25
Maksimalni broj: 30